Fysiotherapie Groningen centrum

Fysiotherapie in het centrum van Groningen dat kan bij inter-fysio bij de Noorderhaven 18. Op deze mooie locatie vindt u bij ons fysiotherapie, manuele therapie, bekkenfysiotherapie en psychosomatische fysiotherapie.

U zoekt Fysiotherapie Groningen centrum? Bij inter-fysio bent u aan het juiste adres.

Fysiotherapie wordt uitgevoerd door een fysiotherapeut die een 4-jarige opleiding heeft gedaan. Hierin is hij of zij geschoold voor de behandeling van klachten aan spieren, gewrichten, zenuwen en banden. Naast fysiotherapie heeft inter-fysio op deze locatie ook manuele therapie. Manuele therapie is een behandeling waarbij specifiek gekeken wordt naar functiestoornissen van gewrichten. De manueeltherapeut kan mobilisaties uitvoeren of manipulaties (kraken) om u weer zo optimaal te laten functioneren.

Klachten waarvoor u bij ons in het centrum van Groningen terecht kan:

• Lage rugklachten
  • Nek klachten
  • Schouder klachten
  • Tenniselleboog
  • Polsklachten
  • Knieklachten
  • Enkelklachten
  • Hoofdpijn

Naast manuele therapie is er ook de mogelijkheid voor bekkenfysiotherapie en psychosomatische fysiotherapie.

De bekkenfysiotherapeut kijkt vooral naar de bekkenregio. Hieronder wordt verstaan de spieren, banden, gewrichten en organen in de bekkenregio. Blaas, baarmoeder, darmen, lage rug en heupen horen hier onder andere bij.

Klachten waarvoor u bij ons in het centrum van Groningen kan komen is:

• Moeite met uw plas ophouden
  • Bekkenpijn
  • Lage rugklachten
  • Heupklachten
  • Verzakte blaas
  • Moeite met uitplassen
  • Pijn bij vrijen
  • Hoge spierspanning van de bekkenbodemspieren

Psychosomatische fysiotherapie houd zich meer dan de normale fysiotherapeut bezig met de behandeling van chronische pijn, complexe pijn klachten, burn-out, stemmingsklachten zo als een depressie, angstklachten zo als paniekklachten en chronische vermoeidheidsklachten.