Fysiotherapie Groningen Zuid

Fysiotherapie Groningen zuid vindt u bij inter-fysio wij bieden op deze locatie, fysiotherapie, psychosomatische fysiotherapie, manuele therapie, dry needling.

Zoekt u fysiotherapie Groningen zuid? Inter-fysio staat garant voor de beste zorg op het gebied van het houdings- of bewegingsapparaat. Vaak bij klachten aan het houdings- of bewegingsapparaat komt u bij de fysiotherapeut. De fysiotherapeut helpt u om zo optimaal mogelijk te herstellen. Zo dat u zo snel mogelijk weer kan genieten van uw hobby’s of andere bezigheden.

De fysiotherapeut beheerst verschillende technieken zoals specifieke mobiliserende technieken, dry needling, massage technieken en oefentherapie.

Bij inter-fysio in Groningen zuid kunt u terecht voor verschillende klachten:

• Rugklachten zoals: lage rugpijn, hernia, ischias.
  • Nekklachten zoals: een stijve nek, whiplash, hoofdpijn van uit de nek.
  • Knieklachten zoals: meniscus klachten, gescheurde kruisbanden, pijn aan de knieschijf.
  • Gewrichtsslijtage: versleten knieeen, heupen en schouders.
  • Sportblessures, verrekte hamstring, gescheurde enkel banden.

Soms komt het voor dat u eerst in het ziekenhuis bent geweest of bij de huisarts. Bij inter-fysio in Groningen Zuid kunt u zonder verwijzing van de huisarts bij ons te recht. Wanneer u een operatie heeft gehad is een verwijzing van uit het ziekenhuis of van de huisarts wel nodig.

Naast fysiotherapie hebben wij om deze locatie in Groningen zuid ook psychosomatische fysiotherapie. Dit is een fysiotherapie collega die na zijn reguliere fysiotherapie opleiding nog 3 jaar door heeft gestudeerd voor een Master psychosomatiek. Tijdens deze Master is de collega extra geschoold in het behandelen van complexe klachten. Voorbeelden hier van zijn chronische pijn, burn-out, chronische vermoeidheid syndroom, SOLK. Daarnaast ook mensen die last hebben van bijvoorbeeld een depressie of angstklachten.

Fysiotherapie Groningen Zuid